WYSYŁKA & PŁATNOŚCI
Wybierając do współpracy firmy dostarczające kupione przez Ciebie Perfumetki w każdy zakątek Polski, czy też operatora płatności on-line kierowaliśmy się tym, abyś miał możliwość wybrania dla siebie najlepszej formy płatności i dostawy.
WYSYŁKA
Szczegółowe informacje
Termin doręczenia, powiadomienia.
- o nadaniu paczki zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail
- przesyłka zostanie umieszczona w paczkomacie w terminie 1-3 dni (w okresie przedświątecznym 3-4 dni) od daty jej nadania
- po umieszczeniu Twoich perfumetek w paczkomacie otrzymasz sms z 6-cyfrowym kodem, który należy podać przy odbiorze
- na odbiór paczki masz 48 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia, jeśli nie możesz jej odebrać osobiście możesz poprosić o to kogoś z rodziny lub znajomych
Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?
- wpisz numer telefonu podany przy zamówieniu oraz 6-cyfrowy kod odbioru, następnie zatwierdź odbiór
- skrytka otworzy się automatycznie
Paczka wygląda podejrzanie lub nie ma jej w skrytce?
- jeśli przesyłka wzbudza jakiekolwiek zastrzeżenia, należy pozostawić ją w skrytce, następnie rozpocząć proces reklamacji według instrukcji widocznych na ekranie
- po zamknięciu skrytki należy wydrukować potwierdzenie złożenia reklamacji
- uszkodzenia przesyłki lub jej brak należy zgłosić zaraz przy odbiorze paczki, gdyż w późniejszym czasie reklamacja nie będzie możliwa

Wybrałeś dostawę do paczkomatu?
Odbieraj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki!
Pobierz aplikację i oszczędzaj czas!

Google Play

App Store
DPD - Szczegółowe informacje
Termin doręczenia, powiadomienia.
- przesyłki dostarczane są w godzinach od 8:00 do 19:00, dlatego dobrze jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteś dostępny przez większą część dnia (jeśli jest to miejsce pracy, należy podać nazwę firmy/sklepu itp.)
- zamówienie złożone do godziny 11:30 zostanie dostarczone w następnym dniu roboczym
- po nadaniu paczki otrzymasz od nas potwierdzenie na podany adres e-mail, w którym znajdziesz informacje dotyczące numeru przesyłki
- jeśli pierwsza próba doręczenia przesyłki nie powiedzie się, Kurier postara się dostarczyć ją w następnym dniu roboczym
- w sytuacji nieotrzymania przesyłki w przeciągu dwóch dni od daty nadania, prosimy skontaktować się z firmą kurierską pod numerem telefonu 22 577 55 55
Paczka wygląda podejrzanie?
- jeśli przesyłka wzbudza jakiekolwiek zastrzeżenia, należy dokładnie sprawdzić przesyłkę przy Kurierze. Jeśli paczka jest uszkodzona mechanicznie, a jej zawartość uległa zniszczeniu lub uszkodzeniu, należy koniecznie spisać protokół szkody, bez którego złożenie reklamacji nie będzie możliwe!

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Wybrałeś dostawę do paczkomatu?
Odbieraj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki!
Pobierz aplikację i oszczędzaj czas!

Google Play
